werkt firefox profiles/accounts goed?

niet dat als je bij. 10 accounts hebt dat die een half uur moet laden?
of dat die om de paar minuten crasht?
de reden dat ik het commando firefox.exe -p heb gevonden en leren gebruiken is omdat ik laatst een manier zocht om alle familieleden(5) een aparte "ruimte" te geven waar ze konden doen wat ze willen zonder dat ik in hun add-ons geschiedenis ofzo kom.
ik wacht op antwoord!

Toegevoegd na 1 uur:
om ff duidelijk te zijn,we hebben hier geen behoefte aan gescheiden gebruikersbeheer,alleen gesheiden FF(firefox)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet levert dit geen problemen op. Bij het laden worden alleen de bestanden van het desbetreffende profiel geladen, dus het zal er niet langzamer van worden.

Als je gebruikers wilt scheiden zou ik je willen aanraden om gelijk gebruik te maken van gescheiden user accounts op de computer. Voor elk modern besturingssysteem is dit tegenwoordig een fluitje van een cent om in te stellen, en zorgt er voor dat niet alleen bij Firefox, maar gewon voor alle applicaties de instellingen gescheiden worden opgeslagen.