Als ik een app wil downloaden kan ik hem niet downloaden omdat er komt te steen deze app verreist software 4.0 updat hoe kan ik ale aps weer downloade

Hoe kom ik hier van af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ipod

Antwoorden (4)

Je iPhone updaten naar 4.0 of hoger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De software van je telefoon bijwerken. Ik weet niet welke telefoon je hebt. Maar op de site vd fabrikant kun je vinden hoe je dat moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verbind je iPod met je pc start iTunes op dan komt er te staan dat je hem moet updaten doe dat en je probleem is weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je firmware updaten naar 4.0