hoe kan je u torrent op de mac sneller maken?

ik heb u torrent op de mac maar altijd als ik iets download duurt het heel lang, weet iemand hoe dit sneller kan gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je router open zetten, je kunt duurder internet kopen, het kan dat de torrents die je download slecht worden geseed....

Het beste antwoord

Aan utorrent kan het in principe niet liggen.

Het ligt aan jouw internet verbinding, en aan het aantal seeders waarmee je verbonden bent. Al zijn de internetverbindingen tegenwoordig bijna altijd wel snel genoeg.

Als je een torrent gaat zoeken, kies dan altijd degene uit met het meeste seeders. OP de meeste sites kun je ook sorteren op het aantal seeders.

Meer seeders betekent meer personen die het bestand op hun computer hebben staan en het willen delen via torrent. Meer personen die het willen delen betekent dat jij met meer personen tegelijk kunt verbinden om het bestand te downloaden. En met meer personen tegelijk verbinden betekent sneller downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan kijken of je het maximale aantal seeders en leechers waarmee hij verbinding maakt kan verhogen. Dit kan helpen.

Verder kan je niet meer dan een sneller internetabonnement af sluiten of geduldiger worden.