Hoe maak ik een snelkoppeling van iTunes, of hoe zet ik hem in de lijst van mijn Start Menu?

Ik heb iTunes gedownload, maar ik kan hem alleen openen als ik via internet op linken klik zoals de Goeievraag App hierop goeievraag.nl. Dan opent hij van zelf.

Maar ik heb er geen snelkoppeling van en hij staat ook niet bij mijn Start Menu. En ik kan hem ook niet openen als ik via configuratiescherm op lijst met software klik, en dan op iTunes (alleen wijzigen/verwijderen).

Hoe kan ik iTunes makkelijker openen. Dat moet absoluut zeker weten kunnen. Alleen hoe? Hoe maak ik een snelkoppeling van iTunes?

Mijn computer heeft Windows XP. Ik weet niet of je dit nodig hebt, zal wel niet maar gewoon in geval dat. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.3K

Het beste antwoord

Staat itunes niet tussen alle programma's? Als het goed is kun je daar dan itunes aan klikken, muisknop lang ingedrukt houden & naar je bureaublad slepen. En anders zou je misschien eens moeten kijken tussen program files? Of dat hij mij mijn documenten nog als setup bestand staat? Ik roep maar wat!