Hoe kan ik in Open Office de nummering door laten lopen ipv per pagina telkens met 1 weer beginnen?

Ik wil over de div. pagina's de nummering door laten lopen.

Maar nu gaat hij op Pagina 1 bijv. van 1 t/m 6, op Pagina 2 begint hij weer met 1 t/m etc.

Maar ik wil dat hij op de volgende Pagina doornummert, dus 7 t/m 12, en Pagina 3 13 t/ etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Klik op een nummer zodat alle nummers geselecteerd worden.

Als het goed is opent zich een werkbalk "Nummering/opsommingstekens". Klik in deze werkbalk op het knopje "nieuwe nummering" (dit is een oranje pijl met 2 nummers ernaast). Je kunt nu schakelen tussen doornummeren en opnieuw nummeren.

Je kunt ook met rechts op de nummers klikken en hier kiezen voor "Vorige nummering voortzetten".