Waar kan je de uninstall van de sims 3 downloaden?

Ik had desims 3 verwijderd omdat hij raar deet maar als ik hem opnieuwe wil installeren dan staat er dat ik eerst de andere sims moet verwijderen! Maaar ik d8t misschieb kan ik dan de uninstall gebruiken maar waar kan ik die downloaden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je gaat naar ''Start'' -> ''Configuratiescherm'' en dan klik je linksonder in het schermpje bij ''programma's'' op ''programma verwijderen'' Dan kom je bij een overzichtje terecht van alle programma's die je op je computer hebt staan. Vervolgens zoek je naar Sims 3 en klik je op uninstall.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt:)