Waarom gebruikt audiodg.exe 100 procent cpu?

Gebeurt bij het spelen van gta san andreas multiplayer andere programma's lijken ook meer te gebruiken maar door audiodg.exe word het 100 procent

wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Probeer eens het volgende:

1. Klik - met je rechtermuisknop - op het 'speaker icoontje' rechtsonder
2. klik op afspeelapparaten
3. Dubbelklik op het weergegeven apparaat (met het groene vinkje)
4. klik op 'verbeteringen'
5. zorg ervoor dat er in het lijstje verbeteringen niets staat geselecteerd. hiervoor kun je klikken op 'alle geluidseffecten uitschakelen'.
6. Klik op 'ok'.