Ik ben op zoek naar een prepaid mobiel die max. €100 is en waar ik whatsapp op kan downloaden. Wat raden jullie mij aan?

Wel graag de standaard dingen als een camera en bluetooth erop.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dan zou ik voor een tweedehandsje gaan.

Of naar de kijkshop daar had je Blackberry's voor iets van €110 tot €150.

Of de Alcatel One die komt binnenkort uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Blackberry's zijn 150€ maar wel fijn ooit aan 2de hands gedacht?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe smartphone is voor 100 euro echt niet te verkrijgen, dan zul je op zoek moeten gaan naar een 2ehands (staan er op marktplaats zat), of je budget ietwat verhogen zodat je inderdaad bijvoorbeeld een blackbarry of een HTC kan kopen.;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nokia c3. Is rond de 100 euro volgensmij zelfs goedkoper en je kan er whatsapp, facebook, twitter etc op downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk voor een HTC Tattoo©.. zijn goeie en snelle toestellen en zijn vaak onder de 100 euro te krijgen.. en whatsapp kun je zo downloaden vanuit de Android Market©