Kan ik Outlook draaien op een Mac? Of zijn er voor de Mac alternatieven die ook over alle functies van Outlook beschikken?

Ik werk al jaren met Outlook van Microsoft. Maar nu ben ik overgestapt op Mac. Ik wil Outlook op Mac draaien of een Mac-alternatief (Outlook-kloon?) gaan gebruiken. Belangrijk is wel dat ALLE functionaliteiten van Outlook erin zitten. Dus: Agenda, mail, contacten, taken, enz...
Wat zijn de voordelen van Outlook op Mac? Wat zijn de nadelen? (denk aan synchroniseren met een i-phone bijvoorbeeld)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Ja, dat kan. Microsoft Outlook voor Mac is een bestaand product binnen de Mac-variant van Office.
escape
12 jaar geleden
thunderbird kan ook alles, en misschien wel meer, en is bovendie gratis en open source.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Thunderbird heeft geen agenda, taken enzovoort. Het is een e-mailprogramma.
MS Outlook is er ook voor de mac. Thunderbird heeft bijna dezelfde opties. Het ligt er ook aan hoe jij je mail binnen wilt halen, met exchange bijvoorbeeld zou ik outlook gebruiken. Als email via bijvoorbeeld gmail hebt kan je ook de standaard programmas gebruiken, zoals mail en ical.