Word je computer trager van een spel als Need For Speed?

Gegevens computer:
- AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+
- Kloksnelheid: 2.02 GHz, 704 MB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het installeren van dit spel (of enig ander spel) heeft geen effect op de werking van je pc.

Wél is het zo, dat sommige spellen een vast plek in het geheugen innemen, omdat het spel bijv. door meerdere mensen via het internet wordt gespeeld/gevolgd. In dit geval wordt de computer logischerwijs wel iets trager.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Van het installeren zul je niks merken (tenzij je HDD daardoor nu vol zit!). tijdens het spelen word de PC natuurlijk trager (is bij elk programma zo)