Is http://speedtest.tune-up.com veilig?

Zo kom je nog weleens wat tegen op het internet..
nou is speedtest.net een site dat naar mijn weten door veel mensen word gebruikt... op speedtest zag ik een melding staan over deze website die ze me aanraden...
maar ja zoals veel dingen anno 2012 is niks meer te vertrouwen.

dus ik vroeg mij af of er mensen ervaring hebben met http://speedtest.tune-up.com

is het veilig en doet het wat het moet doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
een hoop mensen op http://www.mywot.com/en/scorecard/speedtest.tune-up.com hebben een positieve rating gegeven...

maar ja dan nog!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb nog nooit zo'n beknopte pagina gezien voor een stukje software. Geen FAQ niks. Links naar testimonials werken ook niet, althans het zijn geen links.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee daarom heb ik zo mn twijfels echter als ik naar de site zelf gaat tune-up.com ziet het er wel weer iets betrouwbaarder uit... maar dan nog wilt het niks zeggen

Antwoorden (4)

Ja is heel veilig kan niets fout gaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en waar maak je dat uit op?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waaruit concludeerd u dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pchulp is zeker een van de bedenkers/makers?
Ik heb het ook wel eens gebruikt. Ik merkte wel een verschil maar je moet niet denken dat opeens alles heel erg snel gaat. Ik gebruik het bijna nooit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en moest je ook betalen zoals onzin hieronder zegt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja want daarom Gebruik ik het niet meer.
Waardeloos.
Je download het, en ja, dat is gratis. Vervolgens vind hij een hoop problemen, en die kan je oplossen als... juist.. als je betaald. Irritant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas suggereren dit soort programma's een hoop problemen die op jouw pc actief zijn. En daardoor natuurlijk de snelheid omlaag halen. Dat scannen doen ze kostenloos en vervolgens lossen ze 4 van de -tig problemen op. Voor de rest moet je in de buidel tasten. In mijn ogen een vervelende verkooptruc. Er zijn meer varianten die zo werken. Investeer liever in goede anti spam en antivirus software en kijk uit wat je download. Kies als dit niet voldoende is voor een programma als regclean. Dit programma lost de onder water problemen in de windows registry op. Kost ook geld overigens maar werkt goed. Er bestaan nog andere programma's maar daar heb je meer kennis voor nodig. Overigens, eerst de registry back-uppen voor je in de registry gaat rommelen. Just in case!
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uuuh we hebben het hier niet over virus of anti spyware programma's geloof ik... ik ben gewoon altijd nieuwsgierig als ik nieuw software zie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, maar die boosdoeners veroorzaken o.a. een snelheidsverlaging van jouw PC. Net als van allerlei programma's die ongemerkt gedownload worden en ditzelfde doen. Het programma waar jij en ik het over hebben sporen die ellendelingen op en verwijderen die van jouw PC. En wat ik gewoon wil zeggen is dat voorzichtig handelen en normaal onderhoud van de PC maken dit soort programma's eigenlijk overbodig.