Hoe kan ik met photoshop bijvoorbeeld met 2 foto's een neus van foto 1 op foto 2 plakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Simpel gezegd.. Druk op M .. Sleep een vierkant om de neus .. Kopieer met ctrl c .. Plak het met ctrl V
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
optie 1: trek met het rechthoekig selectiekader een vierkant om de neus. druk op ctrl+c en vervolgens op ctrl+v. De neus staat nu op een nieuwe laag. verberg de onderliggende laag en gum vervolgens het vierkante gedeelte rond de neus weg om de neus vrijstaand te maken. Vervolgens kun je de neus op de andere foto plaatsen.

optie 2: Met het pengereedschap trek je een lijn om de neus van foto 1. Vervolgens klik je bij "paths" op maak selectie. Klik nu bovenin op bewerken en vervolgens op kopiëren. (ctrl+c) Je kunt nu de neus plakken op foto 2. Dit doe je door bovenin te klikken op bewerken en vervolgens op plakken (ctrl+v)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met het kloonstempeltje!

Houd de alt toets ingedrukt en klik op de neus die je wilt gebruiken.

Begin nu rustig met de muis heen en weer te vegen op de plek waar je die neus wilt hebben!