Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het erg als een bestand 2 extensies heeft?

Ik heb geprobeerd om een .wps bestandje om te toveren in een pdf bestand m.b.v. een pdf printer, maar nu heb ik 2
extensies: .wps.pdf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
649

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een bestand kan maar 1 extensie hebben, in dit geval is .wps onderdeel van de bestandsnaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou de naam nog kunnen wijzigen door de tussenliggende .wps weg te laten, dan ziet de bestandsnaam er wat normaler uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat niet professioneel, dus haal die wow er maar tussen uit, bovendien loop je kans dat het door een spam of virus filter word afgevangen.
Het kan wel en het idd maar 1 extentie, maar het leid in de praktijk nogal eens tot verwaring, tevens:

Het staat niet professioneel, dus haal die wps er maar tussen uit, bovendien loop je kans dat het door een spam of virus filter word afgevangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens bestanden met dubbele extensies gehad, en ik heb ze verdacht van virus- of andere malware. Dat bleek ook uit de context. Dus heb ik ze vernietigd.
Of ben ik nu paranoïde?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding