Als ik rechtsklik op een map, zit er geen optie bij 'diashow weergeven'?

(Windows XP.)
Een map met JPG-bestandjes.
Hoe kan ik dat aanschakelen? Anders moet er een PPT-bestand worden gemaakt - met 100 foto's apart invoegen (meerdere tegelijk invoegen werkt niet - JPG wordt op deze oude office-versie niet als dia herkent).

Er zal iets uitgeschakeld zijn o.i.d, maar wat?

Als ik via help 'Figuren weergeven als diavoorstelling' aanklik, en dan 'Mijn afbeeldingen', komt dit:
'Dit programma kan niet worden gestart.'
Met een hele lijst aan uiterst algemene opties waar je naar zou kunnen kijken (geen specifieke oplossing voor diavoorstelling).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
3.9K

Het beste antwoord

Je kan twee dingen proberen;

1. De map openen en dan alle bestanden selecteren (control + a) en dan rechtsklikken en openen met.. bijvoorbeeld een programma dat dia's ondersteunt. Op die manier laadt hij ze in zijn geheugen en kan je ze als een diashow bekijken.

2. Rechtsklikken op de map en dan eigenschappen. Vervolgens tabblad -> aanpassen en dan als optie kiezen voor fotoalbum.