Ik wil graag 2 keer het Evernote programma op de Mac geopend hebben maar wel dat elke naar een andere synct, hoe kan ik dit doen?

Ik heb open -n /Applications/Evernote.app/ geprobeerd maar dan opent er precies hetzelfde programma met hetzelfde account.

Ik wil er dus twee hebben maar iedere met een eigen account.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Wat je zou kunnen proberen is om het programma in je Applications-folder te kopiëren en te plakken, zodat je twee Evernote.app files hebt. Vervolgens verander je de naam van die tweede (bijvoorbeeld in 'Evernoted') en probeer je die te openen en daar in te loggen met je tweede account.
Ik heb het zelf even uitgeprobeerd en er opent inderdaad een tweede programma, alleen wat betreft het syncen moet je zelf even kijken of dat werkt.