Help met harry potter and the deahly hallows part 1

Ik heb gister harry potter and the deathly hallows geko cht voor op de pc. Maar hij hapert heel erg op windows 7. Ik heb van iemand gehoord dat je dit kan voorkomen door de options te veranderen. Maar ik heb geen idee welke. Help me alsjeblieft :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

bij je opties/settings kijken of je je graphics/video/grafische instellingen zo laag mogelijk kan zetten..

ik heb het spel zelf niet dus helaas kan ik niet duidelijker zijn dan "je moet in de settings, onder een kopje graphics/video/grafisch en dan alles op laag/low zetten..."

helaas word het hier wel minder mooi van :(