hoe moet ik mijn iphone 5 met mijn imac synchroniseren?

Ik heb sinds kort een iMac maar ik wil deze synchroniseren met mijn iPhone 5, maar dit lukt maar niet. ik krijg mijn agenda van mijn iPhone 5 niet op mijn iMac. Ook heb ik een probleem met mijn mail op mijn iMac ik krijg steeds deze melding in beeld: De server heeft een fout geretourneerd: Time-out van de verbinding met de server 'pop3.live.com' via poort 995. Heeft iemand toevallig enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Het synchroniseren van je agenda ed gaat (meestal) via icloud kijk even bij systeemvoorkeuren bij icloud of je optie voor agenda is aangevinkt?
kijk het daarna ook even op je iphone na

als je bijv google agende gebruikt werkt het anders

Mail wordt tegenwoordig bijna niet meer via de mail functie van de mac geregeld
meestal alleen als backup

ik heb zelf hetzelfde probleem met live volgens mij is alles
naar outlook mail omgezet dus hotmail en live ext werken niet meer ?

zie link voor settings van je mail

let op het is volgens mij port 25 geworden
maar er zijn andere setting (imap schijnt beter te zijn)
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het probleem is dus dat ik mijn agenda van mijn hotmail gebruik en die niet gesynchroniseerd wordt met mijn agenda op mijn imac. Het instellen lukt helemaal niet heb alles geprobeerd ook via de ziggo site, maar dan lukt het zelfs niet!
capthavoc
10 jaar geleden
Klopt wel." hotmail agenda "kan je alleen via de browser bekijken de agenda van Mac werkt daar echt niet mee niet zonder omslachtige om wegen kans bestaat wel dat je er een app voor kunt vinden in de AppStore ? Zoek eens op Microsoft account app ?