hoe moet ik mijn iphone 5 met mijn imac synchroniseren?

Ik heb sinds kort een iMac maar ik wil deze synchroniseren met mijn iPhone 5, maar dit lukt maar niet. ik krijg mijn agenda van mijn iPhone 5 niet op mijn iMac. Ook heb ik een probleem met mijn mail op mijn iMac ik krijg steeds deze melding in beeld: De server heeft een fout geretourneerd: Time-out van de verbinding met de server 'pop3.live.com' via poort 995. Heeft iemand toevallig enig idee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het synchroniseren van je agenda ed gaat (meestal) via icloud kijk even bij systeemvoorkeuren bij icloud of je optie voor agenda is aangevinkt? kijk het daarna ook even op je iphone na als je bijv google agende gebruikt werkt het anders Mail wordt tegenwoordig bijna niet meer via de mail functie van de mac geregeld meestal alleen als backup ik heb zelf hetzelfde probleem met live volgens mij is alles naar outlook mail omgezet dus hotmail en live ext werken niet meer ? zie link voor settings van je mail let op het is volgens mij port 25 geworden maar er zijn andere setting (imap schijnt beter te zijn)

Bronnen:
http://help.outlook.com/nl-nl/140/cc511390.aspx

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100