Kun je de game Driver 1 online speelbaar maken?

Net als GTA San Andreas online speelbaar is.
Kun je dan Driver 1 ook online speelbaar maken, of via een netwerk?
Zo ja, hoe gaat zoiets?
Of waarom niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Om Driver1 online speelbaar te maken:
1. Wordt directeur van Ubisoft.
2. Inverteer een paar miljoen.
3. Laat de ontwikkelaars het bouwen.
4. Breng Driver1-Online op de markt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik meende dat GTA ook niet helemaal legaal gemaakt werd?
Of zit ik daar nu helemaal naast?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe legaal http://www.sa-mp.com/ is, is inderdaad te bediscussiëren.
Je zou kunnen zoeken naar mods voor Driver 1, ik weet niet of die er zijn. Als er nog geen mods zijn die zorgen voor online-gameplay zou je dat natuurlijk altijd als idee in een forum kunnen gooien. Voor de rest ken ik het spel niet ofzo dus daarvoor zou je hier: http://www.google.nl/ moeten beginnen.