Ik heb eeen paar ebooks gedownload en wil die op m'n IPad zetten. Maar hoe moet dat ?

Het zijn epub bestanden. En ik wil ze in de app Ibooks kunnen lezen. Ik begrijp dat ik Itunes op me pc nodig heb en die staat er op. Maar ik vind dat zo'n kl*te programma en kom er niet uit. Kan iemand mij aan de hand nemen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Als je iTunes aan hebt staan en je iPad is verbonden. Kun je het epub bestand gewoon van een map naar je iPad (in iTunes) slepen. Niks moeilijks aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom moeilijk doen als het simpel kan ;-) bedankt !

Andere antwoorden (3)

Misschien was het handiger geweest om eerst iBook te downloaden uit de app store en dan vanuit dat programma die boeken te kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die Ibook heb ik allang op me Ipad. En ik hoef niks te kopen want ik krijg honderden epubs gratis aangeboden. Maar ik weet niet hoe ik die op me Ipad krijg. That's the problem
http://www.anypdftools.com/ebook-reading/how-to-transfer-local-ebooks-to-ipad.html

Hier staat alles in wat je moet weten. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Soul, maar brrrr zucht zucht waarom moet dat zo moelijk met synchroniseren enzo Iedere keer als ik Itunes nodig heb begin ik bij voorbaat al te vloeken. Ben nog nooit zo'n gebruikersonvriendelijk (en traag !!) programma tegen gekomen.
Ik zou een dropbox account aanmaken en daar je boeken naar toe uploaden dan download je de dropbox app uit de AppStore en log je in en daarna zie je al je bestanden staan die .ePub of .PDF kan je gewoon openen met ibooks dus je hebt eigenlijk 2 apps nodig namelijk Dropbox en ibooks. Succes met lezen!