hoe verander je de plaats van het bestand?

als ik een bestandje download dan zit het meteen linksboven op mijn bureaublad, maar hoe verander ik het van linksboven naar rechtsboven? (ik heb een win. 7 64bit pc)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je het bestand niet gewoon kunt slepen van links naar rechts?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kan natuurlijk alles van links naar rechts verplaatsen, maar zou dat ook automatische kunnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet. Of je moet het beeldscherm een kwartslag draaien natuurlijk ;).

Het beste antwoord

Klik op het bestand houd met je linkermuisknop het bestand in en sleep het naar rechts. Dit kan niet standaard dit gaat automatisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap ook nog wel dat je het bestand kan slepen naar de andere kant, maar hoe doe je dat automatische, dus wanneer je iets download en je slaat het bestand op het bureaublad dat hij dan direct rechtsboven zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een nieuwe bestand word altijd op de eerste vrij plek neergezet, het begint linksboven en gaat naar linksonder, dan schuift het een rij naar rechts en gaat weer naar onder, zo gaat het door tot het bureaublad vol is.

Andere antwoorden (3)

Je kunt tijdens het downloaden ook kiezen voor "opslaan als" en dan een andere lokatie "lees folder kiezen". Zo krijg je niet alle rommel op je bureau blad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is dan toch om rechtsboven een mapje te maken van 'Downloads'. Via 'opslaan als' kies je dan die map, en dan worden ze daar altijd opgeslagen, mooi netjes in een mapje. Zolang je geen honderden mapjes in één plaatst blijft dit overzichtelijk.

Je kunt ze, zoals al gezegd, niet automatisch rechtsboven laten plaatsen, tenzij je je hele bureaublad vol zet met onzin en die ene plek rechtsboven niet. Dit raad ik je niet aan, dit ziet er namelijk niet (netjes) uit :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een bestand gedownload wordt er altijd gevraagd in welke map en welke naam.
Maak in de bibliotheek een map aan mijn downloads. Sla vervolgens iedere keer de downloads in die map op.
Dan wordt het geen zootje op je bureaublad en kun je het altijd weer terug vinden.
Frank