hoe verander je de plaats van het bestand?

als ik een bestandje download dan zit het meteen linksboven op mijn bureaublad, maar hoe verander ik het van linksboven naar rechtsboven? (ik heb een win. 7 64bit pc)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Klik op het bestand houd met je linkermuisknop het bestand in en sleep het naar rechts. Dit kan niet standaard dit gaat automatisch

Je kunt tijdens het downloaden ook kiezen voor "opslaan als" en dan een andere lokatie "lees folder kiezen". Zo krijg je niet alle rommel op je bureau blad.

Het beste is dan toch om rechtsboven een mapje te maken van 'Downloads'. Via 'opslaan als' kies je dan die map, en dan worden ze daar altijd opgeslagen, mooi netjes in een mapje. Zolang je geen honderden mapjes in één plaatst blijft dit overzichtelijk. Je kunt ze, zoals al gezegd, niet automatisch rechtsboven laten plaatsen, tenzij je je hele bureaublad vol zet met onzin en die ene plek rechtsboven niet. Dit raad ik je niet aan, dit ziet er namelijk niet (netjes) uit :P

Als je een bestand gedownload wordt er altijd gevraagd in welke map en welke naam. Maak in de bibliotheek een map aan mijn downloads. Sla vervolgens iedere keer de downloads in die map op. Dan wordt het geen zootje op je bureaublad en kun je het altijd weer terug vinden. Frank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100