HOE stel je email in op een TomTec Android tablet van Bart Smit?

ik heb internetverbinding, kan browsen op internet.
alle gevraagde instellingen voor email kan ik uitvoeren, maar blijkt niet voldoende te zijn.
wie heeft die wel voor elkaar gekregen?
vertel mij hoe je dit deed.

Groeten, Dré Jansen

Toegevoegd na 1 week:
Bosgrot is het gelukt om te emailen met een TomTec tablet.

dat is heel fijn voor hem, nu ik nog, wie weet hoe dit moet?
ik heb internetverbinding, een Gmail account, maar kan geen contact krijgen met mijn email.

wat nu?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Hallo Dre, ik heb dit tablet ook aangeschaft, heb draadloos internet, via de browser kon ik meteen naar mijn hotmailadres van msn en heb een gmailadres aangemaakt. Alles werkt prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Bosgrot, dat is nou net wat ik ook wil, ik heb ook een gmail adres, meerdere adressen zelfs, maar ik krijg het niet voor elkaar
zou jij mij de door jouw genomen stappen willen mailen?
eventueel met screenshots
mijn email adres is drejansen.1@gmail.com
al vast bedankt.
groeten, Dré