Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met het programma DRIVEFINDER.? Dit programma heeft o.a. 10 verouderde stuurprogramma's gevonden. Kan ik doorgaan?

Dit programma vond ik toen ik op zoek was naar het probleem dat het geluid het niet meer doet, Als je doorgaat, moet je betalen. Kan DRIVEFINDER problemen oplossen en is het vertrouwd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
721

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er zijn heeeel veel programma's op internet die beloven om jouw probleem op te lossen. Als je ze installeert geven ze vaak een aantal "fouten" en ze adviseren je om een programma te kopen om die fouten op te lossen. Niet op ingaan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou het niet doen, lees de kleine letters maar, zij nemen geen verantwoording. Zoek gewoon de losse driver bij fabrikant op, meeste kans op succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet doen verkoop truck
gewoon opzoek gaan naar de site gaan van jou geluidskaart daar kun je meestal kun je meestal de update wel vinden meestal als je overstapt naar een ander besturing systeem dienen de problemen zich aan b/v van vista naar vindows7
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding