ik heb een iPad 2, krijg bij opstarten de melding: itunes heeft een iPad aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. Wat moet ik doen?

ik klik op ok, kies voor herstellen, echter de updateserver vindt geen juiste software.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Je kan proberen of ze Ipad te resetten.

door de home en sluit knop 10 seconden tegelijkertijd in te drukken!

en ander hem aan je Computer leggen en Itunes openen en dan jou Ipad aan klikken en dan op Herstellen en daarna op bewerken. dan voert hij de fabriek instellingen weer in. en anders ff naar de Icentre gaan

of kijk op www.apple.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt de iPad niet uit de herstelmodus halen. Verbind de iPad dus met je computer en herstel hem via iTunes.