hallo ik heb een mkv die wil ik met nero op een blueray branden hoe moet ik dat doen met welk gedeelte van de blueray opties wie kan mij dat vertellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ligt eraan welke versie van Nero je hebt. Met een oude versie kun je namelijk nog geen Blu Rays branden.

Omdat je nog geen antwoorden hebt gehad, doe ik een poging.

Als je nero burning rom opstart, staat er in het menu helemaal links boven niet een functie om Blu Rays te branden?