Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe update ik mijn mac os x 10.5.8 hoger?

Ik heb alles gebrobeerd als ik links boven druk op software update zie ik niks!! En ik wil graag meer spellen!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
4.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je een Mac powerpc hebt kun je de software niet hoger update'n dan 10.5.8
capthavoc
8 jaar geleden
inderdaad
als je op10.5 zit dan heb je vast een powerpc
klopt dat ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je kunt updaten naar Snow Leopard (10.6) door de upgrade-DVD in de Apple Store te bestellen voor €18 (http://store.apple.com/nl/product/MC573N/A/mac-os-x-106-snow-leopard). Check wel eerst of je iMac daarvoor geschikt is. Dat kun je doen door in het Apple-menu voor Over deze Mac te kiezen en vervolgens voor Meer info of Systeemoverzicht. Onder de tab Hardware onder kopje Modelaanduiding staat als het goed is een modelnummer van de iMac. Staat hier iMac4,1 of een hoger getal, dan is je Mac geschikt voor Snow Leopard.

Als je iMac van model midden 2007 is nieuwer kun je vervolgens via de Mac App Store (daarvoor moet je eerst de software upgraden naar 10.6.8) gratis upgraden naar OS X Mavericks (10.9). Je Mac is daarvoor geschikt als de modelaanduiding iMac7,1 of hoger is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding