Wat is goede Video en Data-brand software, anders dan Nero?

Ik kan niet overweg met Nero, ( en mijn pc ook niet...) en wil graag wat anders proberen, maar voor ik iets koop wil ik graag uw ervaringen horen met het branden...

Ik vind nero te complex. Het hoeft niet Dummy-simple te zijn, maar Nero is te uitgebreid.
Ik wil data-dvd's branden met hele mappen erop, en video disks die geschikt zijn voor elke simpele dvd speler.

Daar wil ik dus graag goede software voor vinden?

winxp home sp3.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Er is ook nog Roxio Easy CD Creator.

Ook een veteraan, net als NERO, maar dan overzichtelijker.

Gebruiksvriendelijk, maar met veel toeters en bellen...
rose
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tof, dank je!

Andere antwoorden (6)

Probeer eens Imgburn. Goed en gratis.
AWM
14 jaar geleden
Ik vind CDBurnerXP prima

http://cdburnerxp.se/en/home

is gratis dus kun je zo downloaden en mee branden.

Wat versta je precies onder video brand software? Een video-dvd kun je ook met cdburnerxp branden omdat het eigenlijk ook gewoon data is.

Zie ook:

http://www.makeuseof.com/tag/the-best-free-alternatives-to-nero-cddvd-burner/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk met pinnacle. Werkt prima.
14 jaar geleden
Vroeger werkte ik altijd met Roxio, voor mij altijd begrijpelijk. Nero heeft de markt een beetje overgenomen en ik heb er ook mijn ding mee leren doen. Als Nero je niet ligt, probeer dan Roxio eens uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb even op google gekeken en als je naar een goed cd / dvd brandprogramma zoekt. Zou je is op deze site kunnen kijken: http://www.gratissoftwaresite.nl/softwarebr.php, daar staan diverse gratis brandprogramma's op.

Groeten Danny.
http://www.dendcomputers.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt op de site van nero een gratis versie met veel minder mogelijkheden, erg handig. Ook het programma ashampoo burning studio is erg makelijk in gebruik en toch redelijk uitgebreid.