Hoe maak je een screenshot van het geheel van een website?

Hoe ik een screenshot moet maken weet ik natuurlijk wel. Maar ik wil een website in zijn geheel als screenshot! Maar om de desbetreffende website als geheel te zien, moet ik scrollen. Iemand enig idee hoe je dit slim aanpakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

In google chrome kan je de webpage screenshot app gebruiken,
http://www.webpagescreenshot.info/

Hiermee kan je hem daarna ook nog aanpassen, zoals bijvoorbeeld een rode cirkel om belangrijke tekst zetten.

hierbij zit een voorbeeld
Plaatje bij antwoord
Jaspro101
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Dit werkt eenvoudig en snel...

Andere antwoorden (4)

Misschien kan je hem als offline opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.thumbalizr.com/

Daar is de bovenstaande website toevallig heel goed in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U klikt op een willekeurige plaats in de pagina, dan Ctrl + A drukken (select all) en vervolgens Ctrl + C (copy) en dit alles in bv een Word document plakken met Ctrl + V (paste).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heb je alleen de tekst en niet de complete opmaak van de site...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het kopiëren van de tekst van een website kan ik natuurlijk zelf ook wel. Desalniettemin bedankt voor de moeite ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mister President :-) op die manier krijgt u ALLES, ook de afbeeldingen en nog op exact de juiste plaats ook.
Hier zijn verschillende programma's voor.

Voor Firefox kan je de plugin Fireshot gebruiken. Voor de Mac heb je de app Paparazzi.

Een van de makkelijkste (voor Windows) is WebShot (http://www.websitescreenshots.com/)