Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hallo ik heb een vraagje heb gisteren windows vista geinstalleerd en nu heb ik geen geluid,daarvoor had ik win xp en toen deed het geluid wel?

geen geluid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
673
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is jammer dat je Vista geïnstalleerd hebt, XP werkte veel stabieler en Vista is alweer achterhaald door het beter werkende Windows 7.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien moet je een chipset driver installeren ?

Ik weet dat tegenwoordig met windows 7 dat niet meer nodig is maar wellicht met vista nog wel
Probeer eens drivereasy om te kijken of er nog drivers missen als daar een intel chipset bij zit moet je die als eerste installeren
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

dan heb je geen stuurprogramma voor je geluidskaart als je zegt wat een geluidskaart je hebt dan kan ik een download voor je zoeken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht moet je de drivers nog installeren van je geluidskaart, typ de naam van je geluidskaart in de Google met drivers erachter. Download vervolgens de drivers en installeer ze. Het type van je geluidskaart kunt je vinden via apparaat beheer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al een windows update gedaan!
Veelal lost dit een hoop op en vind veelal het stuurprogramma voor je geluidskaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding