Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe een MKV file omzetten

Ik heb een rockconcert gedownload als een MKV bestand,heb hem met convertxtodvd omgezet om hem op een dvd speler af te spelen.
Geluid is oke,beeld is echter blokkerig en valt steeds stil.
Iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Speel de MKV file eerst eens even af met Media player classic o.i.d. om te kijken of het niet aan de MKV file ligt.

Zo niet, dan heeft convertxtodvd de file dermate gecomprimeerd, dat veel kwaliteit verloren is gegaan. Waarschijnlijk zul je dus meerdere DVD's nodig hebben, en ik weet niet of convertxtodvd zo'n optie heeft. Dan zul je dus een ander programmaatje moeten gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allereerst dit, MKV is een HD bestand
Dan natuurlijk de vraag : naar welk formaat heb je die omgezet?..Rechtstreeks naar dvd zou geen probleem mogen opleveren.
Dan het programma waarmee je dat doet
Download de gratis versie van Ashampoo, daar gaat t wel mee
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens 'n kijkje nemen op de volgende website. Ik heb zelden zo'n perfect en GRATIS programma gehad als
Freemake Video Converter. Het ziet er zo professioneel uit en werkt zo eenvoudig en accuraat. Ruim 30 types video extensies welke deze converter aan kan.
Als U hiermee gaat werken is het zó gedaan !

http://www.freemake.com/

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding