Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik als administrator TomTom software installeren? Zie uitleg.

Krijg een foutmelding (systeembeheerder staat het niet toe) bij het updaten (opnieuw installeren) van TomTom software. Ook na het uitschakelen van firewalls, virusscanner en disc beveiliging.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hebt blijkbaar geen admin rechten. Je kan dit probleem oplossen door met rechts te klikken op het exe bestand dat je wilt uitvoeren en hier kiezen voor "uitvoeren als administrator" Als het goed is kan je nu gewoon het bestand installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mits je geen admin rechten krijgt toegewezen(bijv op een computer van de zaak). Dan moet je met je admin(de key user, of systeembeheerder) toestemming vragen om dit te installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal correct, maar omdat het de TomTom software betrof ging ik uit van een thuis/privé situatie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kreeg het ook niet op mn werk laptop/tablet geïnstalleerd;-) Wat trouwens wel vaak werkt is het programma op je eigen pc installeren en dan via een stick of hdd kopiëren naar de laptop. Mijn ervaring dan;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding