Vuze
het is gratis en werk altijd(altans bij mij)
Op isohunt iets opzoeken download aanklikken
en Vuze start automatisch op.
Simpel as can be.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bitcomet
Ideaal programma, werkt goed. Start ook automatisch op als iets aangeklikt wordt en is gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uTorrent, zeurt nooit, is gratis en werkt heel makkelijk... Makkelijk automagisch upgraden, nooit omkijken naar, dus is heel goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens, gebruik het zelf ook en geen problemen mee! +1
Zoals hier boven al wordt genoemd Utorrent.
aanvulling op de reactie: Het is een snel, vlot programma dat weinig inneemt van het geheugen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, gebruik het zelf ook en geen klachten! +1
Wat is voor jou de reden om te kiezen voor Torrents ipv nieuwsgroepen?

Ik zie persoonlijk alleen het voordeel in de prijs. Torrents zijn gratis, maar je bent verplicht om te delen.
Nieuwsgroepen kosten zo'n 5 - 10 euro per maand, maar je kunt dan wel de volledige bandbreedte gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oops, het bovenstaande "antwoord" is een reactie op de vraag, deze mag naar boven worden geplaatst...
Bittorrent. Gratis, snel, overzichtelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik Vuze, werkt goed, tevreden mee.

Ken andere programma's niet goed genoeg om te kunnen vergelijken...
rose
14 jaar geleden
Ik gebruik Azureus Vuze, mooie en overzichtelijke lay-out en werkt naar mij idee snel (weet niet of het iets te maken heeft met het programma)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
utorrent, is een toppertje.
ziet er overzichtelijk uit, automatische instellingen zijn goed, maar je kan hem ook simpel naar je eigen hand zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Utorrent is het lichtste programma, werkt altijd en ongelovelijk snel!