Wat is de beste torrent software?

Toegevoegd na 5 minuten:
En waarom?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vuze het is gratis en werk altijd(altans bij mij) Op isohunt iets opzoeken download aanklikken en Vuze start automatisch op. Simpel as can be.

Bitcomet Ideaal programma, werkt goed. Start ook automatisch op als iets aangeklikt wordt en is gratis.

uTorrent, zeurt nooit, is gratis en werkt heel makkelijk... Makkelijk automagisch upgraden, nooit omkijken naar, dus is heel goed...

Zoals hier boven al wordt genoemd Utorrent. aanvulling op de reactie: Het is een snel, vlot programma dat weinig inneemt van het geheugen.

Wat is voor jou de reden om te kiezen voor Torrents ipv nieuwsgroepen? Ik zie persoonlijk alleen het voordeel in de prijs. Torrents zijn gratis, maar je bent verplicht om te delen. Nieuwsgroepen kosten zo'n 5 - 10 euro per maand, maar je kunt dan wel de volledige bandbreedte gebruiken.

Bittorrent. Gratis, snel, overzichtelijk.

Ik gebruik Vuze, werkt goed, tevreden mee. Ken andere programma's niet goed genoeg om te kunnen vergelijken...

Ik gebruik Azureus Vuze, mooie en overzichtelijke lay-out en werkt naar mij idee snel (weet niet of het iets te maken heeft met het programma)

utorrent, is een toppertje. ziet er overzichtelijk uit, automatische instellingen zijn goed, maar je kan hem ook simpel naar je eigen hand zetten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100