Met welke software is deze mindmap gemaakt?

Ik heb zelf xmind en imindmap maar deze programma's kan ik mijn mindmap niet exact zo krijgen als de mindmap op de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Amadea
8 jaar geleden
Dit kan ik volgens mij gewoon met Word 2013 zomaar fabriceren...

Antwoorden (1)

Dat zou heel goed SimpleMind kunnen zijn. De tekstballonnen en verbindingslijnen komen exact overeen. Voor android, iPhonePad, Mac en Windows.

Er is ook een Free versie beschikbaar (30 dagen): SimpleMind Free.