programma om computer geluiden te recorden

ik zoek een programmaatje dat geluiden die mijn pc afspeelt opslaat

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel echt... tsja hoe zeg ik dat.. dat het echt niet wat ik zeg nee maar bijv. de geluiden van msn of als ik iets afspeel dat het dat opneemt gewoon zonder microfoon

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (5)

http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

freeware recordsoftware

http://www.goeievraag.nl/vraag/internetradio-opnemen.51465
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geluidsrecorder... Standaard in elke windows...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat menno zegt is waar: neem Audacity.

Als je dat (gratis!) programma nu download, en in het menu klikt op Bewerken > Voorkeuren, dan die je daar onder het tabblad Audio I/O 'Opnemen' staan.
Kies bij 'Apparaat' je geluidskaart.

Mocht je geluidskaart er niet bij staan, ga dan naar Start> Configuratiescherm > Geluiden, en kies daar onder het tabblad 'Opnemen' je geluidskaart.

Herstart nu Audacity, als het goed is staat je geluidskaart nu wél in het lijstje...!

Als je hierbij problemen ondervindt, laat het dan weten, dan help ik je verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een super goeie is audacity, het is gratis, je kan het bewerken, echt een top programma
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
.Je kan geluiden met een software mp3 recorder zo opnemen.het is wel anders dan downloaden maar je krijgt elk geluid op je computer als mp3 bestand toch maar mooi te pakken. Zo kan je ook alleen de muziek van youtube opnemen..
Google eens naar mp3 cut mpesh
Ik gebruik het al een jaar of3 krijg geen virussen binnen en heb toch alles te pakken gekregen wat ik wilde.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://mpesch3.de1.cc/