Email in Outlook 2010 wordt niet juist weergegeven. Wie kan mij helpen?

Op mijn nieuwe laptop heb ik oude email geïmporteerd en als ik op POSTVAK IN klik dan wordt alleen de oude mail weergegeven. Ik zie wel dat hij nieuwe email binnenhaalt maar snap niet waar hij deze plaatst?! Als ik klik op EMAIL FILTEREN en dan op ALLE OUTLOOK ITEMS krijg ik ze wel in beeld. Klik ik dan weer op POSTVAK IN, dan zijn de "nieuwe emails" weer weg en worden alleen de geïmporteerde getoond.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.6K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is je oude mail in een tweede "Postvak In" geïmporteerd. Je nieuwe mail komt dan in zijn eigen Postvak In terecht. Deze map moet gewoon te vinden zijn tussen de mappen links in beeld.
bamibal
12 jaar geleden
Doe het volgende:

1) In Outlook, klik op "Weergave" bovenin en dan op "Huidige weergave"
2) Selecteer nu "Berichten"

Dit zorgt ervoor dat je geen voorvertoning meer krijgt van je inkomende berichten. Het zorgt ook dat je je nieuwere berichten nu weer kunt zien.

Zorg ook even dat de tab "Weergeef ongelezen emails" geselecteerd is.