Waardoor komt dit geluid in Windows movie maker?

Als ik een VLC wil afspelen in windows movie maker hoor je een geluid dat lijkt op een computer in een film van de jaren 80. Een computer die door al die bestanden heenzoekt. Het is een heel hoog geluid dat steeds veranderd van toonhoogte

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je het eigenlijk opgelost of alleen weten waardoor dit komt?

Antwoorden (1)

Zo te lezen heb je een codec niet helemaal goed geinstalleerd staan.....

Met Gspot kun je achterhalen welke codec het desbetreffende filmpje is en zodra je dat weet, kun je op internet zoeken naar de juiste codec hiervoor.

Let op, het gaat om video en de audio codec.

Bijgevoegd de link naar gspot