Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik een programma verwijderen,dat zich in programma en onderdelen niet laat verwijderen ?

ik heb een probleem met avg.voor dat ik het nieuw kan instaleren moet ik de oude versie eerst verwijderen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mochten bovenstaande oplossingen niet werken ( anti virusprogramma's kunnen zeer hardnekkig zijn) kan je als paarde middel Revo uninstaller gebruiken. Dit programma kan de ingebouwde uninstallers omzeilen en een "forced"uninstall uitvoeren.
Hiervan is een dertig dagen demoversie te downloaden op onderstaande link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ga naar start->Configuratiescherm->Programma's verwijderen, en selecteer daar AVG om te verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door middel van Reg-cleaner. Deze kun je free downloaden, bijvoorbeeld van Tweaknow.
Reg-cleaner = registry cleaner.
Lees van te voren wel even hoe je het moet gebruiken, zodat je niet onnodig dingen wist. Even goed doorlezen, wel even belangrijk. Ik krijg alles daarmee weg, ook de programma's die ik via configuratiescherm niet kan verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Houd bij het opstarten F8 ingedrukt en kies voor: opstarten in de veilige modus. De kans is groot dat het programma zich dan wel laat verwijderen omdat het dan niet actief is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google op "Take ownership of a file*"

Heeft het programma geen uninstaller?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding