Is het normaal dat bij Google Chrome de letters zo ver uit elkaar staan?

De a bij alimentatie staat echt ver van de l. Is dat te veranderen? Is dit bij jullie ook met chrome?

Toegevoegd na 16 minuten:
Chrome 12.0.742.112
Windows 7 Ultimate 64 bit

Toegevoegd na 16 minuten:
En de vraag is kan het veranderd worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb even gekenen, maar bij mij staat het normaal. Win7 en Chrome 13.0. Wat voor OS heb je, en welke versie van Chrome?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij zegt trouwens dat ik up to date ben, maar ik zit bij 12?
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb 32 bit, dus misschien is er nog geen versie 13 voor 64 bit.

Het beste antwoord

Ik heb dit ook gemerkt als ik Google Chrome gebruik.

Toegevoegd na 17 minuten:
Je kunt wel de lettergrootte voor alle webpagina's aanpassen in Google Chrome:

1) Klik op het pictogram 'Gereedschap' in de browser werkbalk.
2) Selecteer Opties
3) Klik op Geavanceerde opties.
4) Gebruik in het gedeelte 'Webinhoud' de vervolgkeuzelijst 'Zoomen op pagina' om het zoomniveau aan te passen.

Ik weet niet of dit de afstand tussen de letters vergroot of verkleind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is bij mij ook zo
Staan redelijk ver uit elkaar maar soms ineens een soort van gat
Ik denk dat er niks aan te veranderen is, maar het is niks ergs ofzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mag toch hopen dat er iets aan te veranderen is, ik vind het onwerkbaar eerlijk gezegd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
min is niet van mij overigens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verschilt per persoon, ik stoor me er niet aan ;)