Hoe krijg ik het WAB.dll bestand weer in outlook terug?

Als ik probeer het adresboek van Outlook te openen krijg ik de fout dat het WAB.dll bestand niet te vinden is.
Ik heb eventueel een WAB-bestand uit OUtlook Express, maar weet niet waar ik dat moet plaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Antwoorden (1)

Erg vervelend. Ik vermoed dat je Outlook 2000 gebruikt.
Zorg eerst dat je de alle drie service packs hebt voor Outlook 2000. Zie link:

http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?displaylang=EN&id=14190

Probeer het volgende:

1) Ga naar:

C:\Program Files\Microsoft Office\Office

2) Zoek de Outlook applicatie
3) Klik op Outlook met je rechter muis knop en ga naar Eigenschappen.
4) Zet dit programma in compatibiliteit mode voor Windows XP SP2

Als je Vista of Windows 7 gebruikt start het programma dan als administrator. Dit kun je doen door met de rechter muis knop op het programma te klikken en dan "Uitvoeren als administrator" te selecteren.

Je kunt ook de oplossing van Microsoft proberen, maar dan moet je Outlook opnieuw installeren. Toch raad ik je aan om dit even te bekijken (zie link)

http://support.microsoft.com/kb/196210/nl