hoe registreer je VB10?

ik heb VB 10 geinstalleerd. maar moet binnen 30 dagen registreren. dit lukt niet, hoe moet ik dat doen?

Toegevoegd na 8 uur:
hoi Aarsvarken,
na het installeren moet je registreren, hiervoor moet je je Email adres opgeven en het passwoord.
vervolgens een aantal vervormde karakters invoeren en dan krijg je een registratiecode toegezonden.
(die karakters zijn ter controle dat het een mens is die zich registreert)
het email adres, het passwoord of de in te voeren karakters zijn fout. daar wordt verder geen uitleg aan gegeven.

ik heb het zeker 6 maal geprobeerd met verschillende email adressen (ik heb er 4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat lukt er niet aan?

Het beste antwoord

Uit de gegevens maak ik op dat je je waarschijnlijk met een Microsoft live account moet aanmelden. Dus je zult eerst een live account moeten aanmaken hiervoor kun je ook een bestaand e-mail adres gebruiken al is dat soms een beetje verstopt via de passport site, wat de achterliggende inlogsysteem is kun je dit regelen ( bron 1)

Gebruik Windows Live ID om u aan te melden bij MSN Messenger, MSN Hotmail, MSN Music, en andere websites en services. Windows Live ID is compatibel met Passport Network.
Windows Live ID is gratis. Nadat u bent geregistreerd en u een e-mailadres en wachtwoord voor aanmelding heeft gemaakt, kunt u zich aanmelden bij elke site waarop Microsoft Passport Network of Windows Live ID wordt weergegeven.

=================================
►Registreren voor een gratis account van MSN Hotmail
MSN Hotmail is een gratis e-mailservice op het web. U kunt zich registreren voor een gratis account van MSN Hotmail en zich met e-mailadres en wachtwoord aanmelden bij elke gewenste site van Windows Live ID.

►Een e-mailadres gebruiken dat u al heeft
U kunt elk bestaand e-mailadres van uw e-mailprovider gebruiken voor de combinatie van e-mailadres en wachtwoord voor Windows Live ID. Vervolgens kunt u zich met die combinatie aanmelden bij elke site van Windows Live ID.

►Registreren voor een account met beperkte rechten
Als u zich niet wilt aanmelden met een e-mailaccount om toegang te krijgen tot Windows Live ID, kunt u zich laten registreren voor een account met beperkte rechten. Meer informatie over accounts met beperkte rechten

Ik heb de voorkeur voor de tweede keuze om niet te veel verschillende adressen te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Hans,
inderdaad, er word om een live account gevraagd.
welnu, aanmelden met een bekend adres, werkt niet
maar ook aanmelden met een geheel nieuwe naam en password geeft geen resultaat.
blijkbaar typ ik de verbogen letters verkeerd over.
dan telkens een andere combinatie kiezen, totdat ik er een heb waarvan ik zeker weet dat vergissingen of verkeerd interpreteren niet mogelijk is.
dan zou het moeten lukken... helaas, ook dit lukt niet. vanavond ga ik naar de computerclub, daar probeer ik het uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al gelukt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Hans, ja het is gelukt! op de club was een slimmerik die het wel voor elkaar kreeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoi Hans, het is gelukt, op de club was iemand die het wel voor elkaar kreeg.