kan j een dvd branden op een cd?

ik wet niet of je een lege cd kan gebruiken voor het branden van een dvd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet. Op een lege CD staat veel te weinig ruimte om een DVD op te branden.

Andersom zou wel kunnen, dat je liedjes op de DVD brand (of meerdere CD's want op een DVD heb je veel meer ruimte)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee niet mogelijk schijfruimte is te klein, wel kan je hem omzetten naar mpeg of avi zodat het wel past
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is mogelijk als defilm 700 mb is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, op een cd staat max. 700 mb. tenzij de film bestand kleiner is of gelijk aan 700 mb.