Is er een App voor de BB die alle ingevoerde wifi wachtwoorden onthoud?

Vrienden van mij hadden het er over,maar wisten de naam niet :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die worden automatisch opgeslagen. Toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan wel, Die vrienden hadden het over iPod app. Maar kwil het even zeker weten :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn Blackberry slaat de wachtwoorden automatisch op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je dan op hetzelfde netwerk komt, hoef je geen wachtwoord in te vullen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, bij een iPod ook niet.

Het beste antwoord

Nee, die is er niet omdat een BlackBerry zelf alle WiFi-hotspot wachtwoorden al opslaat.