Hoe kan ik het probleem oplossen bij het installeren van Skype (zie extra uitleg)?

Het installeren van Skype gaat goed, ik krijg dan een icoontje met Skype. Als ik daarop klik gaat die het programma configuren en vervolgens geeft die aan: "Onherstelbare fout tijdens installatie". En dit blijft gebeuren, hoe vaak ik hem ook installeer. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat kan meerdere redenen hebben. Het kan zijn dat het progamma niet geschikt is voor je computer, of dat je geen ruimte meer hebt om het bestand geheel te downloaden.

meer mensen hebben dit probleem kijk maar eens hiernaar: http://www.downloadport.eu/gratis-downloaden/544/Skype-4.0.0.216.html
onderaan de pagina hebben meerdere mensen dit probleem gemeld.
Ga eens naar de website waar je hem hebt gedownload, en stuur een bericht naar de server

groetjes van Gavin van Elleswijk

Toegevoegd na 16 minuten:
AAH ik zie het al. Ga maar gewoon naar Skype.com
Klik rechtsboven de balk op support. Ik hoop dat je goed Engels kan, want je foutmelding moet in het Engels!

hier misschien de oplossing, ik zou het vertalen!
https://support.skype.com/en-gb/faq/FA164/I-have-a-problem-downloading-Skype?frompage=search&q=Error+download&fromSearchFirstPage=false

Toegevoegd na 1 dag:
Skype via een andere bron installeren. Bijvoorbeeld softonic. Of probeer hem van iemand anders over te nemen op een usb-stick, en dan naar je computer verplaatsen. Dan werkt hij wel. Werkt dit niet, geef het dan aan, ik verzin wel iets anders

succes!
Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk toevoeging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Skype via een andere bron installeren. Bijvoorbeeld softonic. Of probeer hem van iemand anders over te nemen op een usb-stick, en dan naar je computer verplaatsen. Dan werkt hij wel. Werkt dit niet, geef het dan aan, ik verzin wel iets anders succes!
Gavin