Windows Live offline berichten sturen, hoe werkt dat?

Als ik online ben, dan zijn er mensen die offline staan en mij gewoon een bericht kunnen sturen..... Als ik offline sta, dan kan ik geen bericht sturen naar iemand die online is, ik krijg met WLM dan het bericht met het verzoek online weergeven voor deze persoon?

Dan klik ik ja verder, maar het vervelende is dat ik dat dus elke keer opnieuw moet doen.

Anderen kunnen mij offline blijkbaar wel berichten sturen, maar ik niet naar anderen en het lijkt ook onmogelijk dus om een aantal personen standaard op online weergeven voor deze persoon te zetten.

Af en toe mis ik ICQ echt heel erg, ik vond dit een hele fijne functie, maar ja iedereen ging naar MSN.

Ik wil graag voor sommige mensen gewoon online zijn, maar ik heb niet altijd zin in iedereen, die nou ook weer niet uit mijn MSN hoeven.

Wie weet hier de oplossing voor?

12 jaar geleden
in: Software
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ICQ was/is echt super, alleen hier zelfde probleem: iedereen gaat naar MSN en daar begin ik niet aan.
sterredag
12 jaar geleden
ja ICQ rules.... alleen als niemand het meer gebruikt, dan heeft het voor mij weinig nut meer.... echt jammer vond het een geweldig programma, buiten de invisiblefunctie die je per persoon kon instellen.... ook nog eens met bestandsoverdracht, gewoon verder kunnen gaan waar je gebleven was als op de een of andere manier de overdracht werd afgebroken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja... helaas.
Momenteel werk ik met Google Talk, gaat ook wel aardig, maar is niet ICQ

Het beste antwoord

Ik heb niet de volledige oplossing voor je, maar wel gedeeltelijk.

Ik ga ervan uit dat je de laatste versie van MSN hebt. Die heb ik ook gehad, en daarbij had ik hetzelfde probleem. Je kunt idd geen berichten sturen en op offline blijven staan voor die persoon.

Ik heb die versie van MSN verwijderd, en een vorige versie gedownload, namelijk versie 2009. Even googelen, die kun je op veel sites vinden.

Bij deze versie kun je wel op offline blijven staan en tegelijkertijd berichten versturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
ben meer dan bereid een oudere versie te nemen, die nieuwe vond ik zowiezo al niks
sterredag
12 jaar geleden
dit wordt een snelle... idd geinstalleerd en het werkt. Thx!!!