Hoe moet je met een vista de paperclip aanzetten?

Dat help ding bij een worddocument.
Bestaat die paperclip wel met vista? Zoja, hoe zet ik dat ding aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is toch altijd: hoe zet je dat ding uit? :)

Antwoorden (3)

Die paperclip was niet afhankelijk van het besturingssysteem (Vista/XP/98) maar van de versie van Office.
In office 97 en 95 had je de ouder paperclip, in latere versies (bv 2003 of 2007) is deze er niet meer (standaard).

Maar de hulp functie is nog wel altijd op te roepen door op de knop F1 te drukken (links boven op het toetsenbord, naast Esc).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij kan dat niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De juiste benaming is Office Assistent. Je klikt in Word op Help en kiest dan voor "de Office-assistent weergeven". Die moet misschien eerst worden geïnstalleerd. Daar heb je dan de cd-rom met de Office bestanden voor nodig.
Amadea