Ik heb worgen week star wars force unleashed 2 van mijn pc afgegooid. nu wil ik weer installeren en hij zegt dat hij al geïnstalleerd is?

ik heb de uninstal van swrfu2 gedaan maar nu kan ik de instalatie niet meer doen.. als ik op de setup druk staat er "the game is already installed. would you like to launch the uninstaller?" als ik op JA druk sluit hij het schermpje en gaat hij niet verder? en als ik de launcher opstart komt hij in het swrfu2 menu en kan ik alleen op PLAY drukke en als ik daar op druk staat er: "Unable to set current working directory to: c:\program files (X86)\lucasarts\star wars the force unleashed 2" logisch want ik heb hem verwijderd??? maar ik wil hem weer instaleren?

Toegevoegd na 7 uur:
er staat nix van het spel in die lijst. (ik weet welke lijst je bedoeld) en als ik zoeken in C doe onder de naam star wars vind hij ook nix ..?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik heb net gedefragmenteerd maar hij geeft nog steeds dezelfde meldingen? weten jullie misschien een programma om mijn register te legen? of een programma om dit optelossen want ik wil heel graag stfu2 weer spelen (echt alvast bedankt voor de antwoorden!!!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Kijk ff bij configuratie scherm -> programma's/ software( weet niet precies hoe het heet ) dan krijg je een lijst met allemaal programma's kijk of dat spel er nog tussenstaat. Zo ja ff verwijdere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk staat er nog ergens iets in je registry, je zou handmatig kunnen gaan zoeken of een registry cleaner installeren en kijken of die wat terug vindt. Heb je ook gekeken of er nog wat in C:\Programfiles\LucasArts\StarWarsFU2 ofzoiets staat?