Waar kan ik drivers downloaden voor mijn sony laptop?

model: PCG-61611M
Ik kan niet op internet omdat de wlan driver niet is geinstalleerd. Op de sony website vond ik de model naam niet tussen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Kun je oa hier doen:
http://www.tomshardware.com/forum/12604-63-drivers-sony-vaio-61611m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Download op een tweede computer het programma "Driver Easy"free versie en installeer dat op die sony.Vervolgens laat je deze door die sony runnen waardoor hij de WLan herkent.Dan ga je op die tweede computer voor de gevonden WLan de driver zoeken op internet en downloaden op de usb stick.Vervolgens steek je die stick weer in die sony en installeert ze.