Ik heb met mijn telefoon een filmpje op de computer gezet, maar windows mediaplayer draait het beeld. hoe kan ik deze horizontaal draaien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
7.4K

Antwoorden (2)

Via Windows movie maker kan je het filmpje bewerken. Hierin zit de mogelijkheid om hem 90 graden te draaien naar elke kant.
Je moet hiervoor eerst in Windows movie maker het filmpje uploaden, hem draaien en daarna opslaan.
S6!
11 jaar geleden
gewoon VLC media player downloaden..