Ik wil een live achtergrond die een vu-meter projecteert van mijn geluid. weet iemand daar de goede software voor?

ik heb een resolutie van 5760X1200 (eyefinity) maar het is ook niet erg als hij maar op 1 scherm word weergeven
(mijn pc is goed genoeg dus voor lag hoef ik me niet druk te maken). ik zal een foto van een soort meter (VU meter) die ik wil erbij doen. dus eigenlijk wil ik graag een live achtergrond. en als dat niet kan een wallpaper die in beeld komt met een vu-meter maar dan moet de muziek wel doorgaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

als je winamp gebruikt kan je bij de standaard visualisaties instellen dat ie het laat zien als je achtergrond (erg trippy) is simpel werkt makkelijk en winamp heeft 1000en andere visualisaties die je kan gebruiken ;)

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt het werkt.

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je winamp gebruikt? Zoja heb je daarvoor hele goeie plugins! www.winamp.com