Kan ik een spel voor 32-bit op mij 64-bit pc uitvoeren?

Als ik het spel wil opstarten op mijn 64-bit pc (Windows 7 Ultimate 64-bit) krijg ik de melding: 'Can't get Windows Product ID.'.

Ik denk dat het misschien door de 64-bit komt, want op een andere 32-bit pc (Windows 7 Professional 32-bit).

Ik heb Windows XP-modus al geprobeert, maar dat werkt niet (dan krijg ik een melding over de grafische kaart).

Ook een virtuele machine is geen optie, want het gaat om een aardig mooie game.

Dus: is het mogelijk om een spel 32-bit de laten uitvoeren?

Of ligt het daar niet aan, en is er een andere oplossing?

Toegevoegd na 23 uur:
Ik zoek nog steeds naar een oplossing...

12 jaar geleden
in: Software
6.3K

Het beste antwoord

Rechtermuisknop -> eigenschappen -> compatibiliteit -> als administrator uitvoeren aanvinken en probeer dan verschillende windows xp service packs. Hopelijk werkt er eentje in combinatie met "als administrator uitvoeren"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
Nou, het werkt nog steeds niet, weer dezelfde melding:‘Can’t get Windows Product ID.’!
peterjbruins
12 jaar geleden
:P

Andere antwoorden (1)

Jahoor je kan het spel gewoon draaien op een 64 bits Windows 7. In je instellingen kan je de 32 bits inschakelen alsmede xp simulatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
werkt niet