Bestaat er een OpenOffice 3.3.0 win 32-bits nl versie voor Windows XP?

Toegevoegd na 23 uur:
Pieter geprobeerd, doch het is geen 32-bits.

Toegevoegd na 1 dag:
PIETER BEDANKT VOOR DE BIJKOMENDE UITLEG
'Bij het bestand staat ook duidelijk Win_x86_install.
Dat 'x86' staat voor 32-bits programma's (hoewel je ook weleens een verwijzing kan tegenkomen waarin je iets met '32' ziet staan).
x64' staat natuurlijk voor 64-bits programma's."

3.2 is zonder problemen vervangen door 3.3.0

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Pieter2011
12 jaar geleden
Ja hoor, het is wel 32-bits! Ik heb het, voor alle zekerheid, zojuist nog even gedownload en in de naam van het bestand staat ook duidelijk Win_x86_install. Dat 'x86' staat voor 32-bits programma's (hoewel je ook weleens een verwijzing kan tegenkomen waarin je iets met '32' ziet staan).
'x64' staat natuurlijk voor 64-bits programma's.

Het beste antwoord

Ja hoor, die kun je hier gewoon downloaden:
http://nl.openoffice.org/downloaden.html
(de bovenste dus).
Pieter2011